DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

zaterdag 30 juni 2012

En de winnaar is....

De winnaar is geworden




Janine van http://quiltblog-janine.blogspot.nl/

Gefeliciteerd Janine en toevallig ben ik ook een keer jouw partner geweest in de Swap van de Charm Club.

Op haar blog las ik dat Janine met de vingerhoedjes aan een blauw vlak toe is, dus als extra zal ik nog eens in mijn blauwe afdeling duiken om er nog wat blauw bij te "sprokkelen" !

Janine wil je je gegevens aan mij mailen, dan kan ik maandag de enveloppe op de post doen.

Iedereen een mooi weekend verder, want wat een beetje zon al niet kan doen hè?!

Groetjes Sylvia.

1 opmerking:

  1. Wow! Dat is nog eens boffen! Ik had er echt niet meer aan gedacht maar ben er natuurlijk erg blij mee.
    Ja, we hebben eerder lapjes geruild dat klopt. Sinds die tijd volg ik je weblog :-) En in augustus doe ik ook vast wel weer mee, de charmswap is zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...