DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

donderdag 31 mei 2012

Beetje laat..., ruil lapjes Charm Club.

Ik ben  helemaal vergeten de lapjes via de ruil van de Charm Club te laten zien.
Niet omdat ik er niet blij mee was, ik had om rood en rood/wit gevraagd, die kleuren ben ik aan het verzamelen voor een quilt. Gelukkig heb ik mijn ruil partner wel gelijk bedankt.

Na ontvangst van de lapjes, was ik zo enthousiast bezig om de rode afdeling te inventariseren, dat ik

deze doos, waar in de resten van mijn Antieke Quilt en Guute`s BOM bewaarden, leeg maakte om "het rood" in te gaan bewaren.
En toen was het zeker zo iets van poppetje gezien, " doosje dicht"...!



De bodem van de doos is al aardig bedekt, mede dankzij de ruil met Chrissie en Mireille van de "lapjes ruilpagina". Maar ja er zijn ook zoveel leuke lapjes, dus ik ga nog even door met verzamelen

                                     en deze lapjes kreeg ik via de Charm  Club.
Ik vind het nog steeds een leuk initiatief van Marcha en ik doe elke keer mee.

Nu maar afwachten wanneer de volgende ruil komt.

Ondertussen ben ik/wij druk geweest met van alles en nog wat, maar ik heb nog wel één boeket aan  mijn "Weddingring boeket" -quilt in wording, kunnen toevoegen.


....wel een nauwkeurig gepriegel hoor daar in het midden, dus kijk maar niet te kritisch ......!
Maar aldoende leert men, dus het vierde boeket gaat al beter.

Groetjes Sylvia.





4 opmerkingen:

  1. Wat word je weddingringboeket mooi Sylvia!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk patroon is je weddingring boeket.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er toch super uit Sylvia, je mag er trots op zijn hoor.
    Wat een mooie quilt zal dat worden.
    oh smul kwijl, wat een boel berg mooie rode lapjes, Super, jammer dat je ze in die doos bewaard, je moet ze wel wat vaker bekijken hoor.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo, Sylvia ! ;>)

    Pardon voor mijn Nederlands, maar ik kon dit "Weddingring boeket" niet zonder enthousiaste kommentaar laten ! Och, hoe schattig!!! Zulk blok had ik nog nooit gezien en jij hebt zo'n mooie stoffen gekozen. Proficiaat!
    Mag ik eventueel vragen waar ik het patroon kan vinden ? Ik zou ZO graag even proberen !
    Hartelijk bedankt voor jouw antwoord en beste groeten ;>)

    NADINE (in België)
    (mijn email adres : renauxnadine@yahoo.fr)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...