DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

maandag 23 april 2012

Award....

Vorige week kreeg ik een mail van Frederika uit Noorwegen of ik  Liebster  Blog Award wilde accepteren.

Eigenlijk is het natuurlijk heel fijn als iemand de award aan jou wilt doorgeven met als reden, - citaat van haar blog: ." Sylvia Heeft zulke mooie dingen op haar site "



Ik nam dan ook in dank dit compliment aan,.
Voor het accepteren van de award maakte ik wel een kanttekening, namelijk dat ik hem dan doorgeef aan alle blogsters(ers) en lezers van mijn quiltblog.

Laten we eerlijk zijn, het is en blijft moeilijk om zo'n award door te geven, want iederen maakt op zijn eigen wijze en kunnen mooie dingen. Zij vond dat ik daarmee de spijker op zijn kop sloeg, dus bij deze


voor ALLE quiltbloggers en  lezers van mijn blog en dat we nog maar héél veel quiltplezier met z'n allen mogen hebben.


Groetjes Sylvia.

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...