DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

donderdag 2 december 2010

Vandaag alles grijs/wit...

in ieder geval beter dan dat het allemaal zwart/wit zou zijn!

Uitzicht vanuit mijn werkkamer, grijs/wit!
Géén hond te bekennen, ook geen kat, want de onze liggen comfortabel op het witte vloerkleed met vloerverwarming!












                                                       Wie doet je wat?!

Oren toch wel op scherp voor het geval ze een bekend geluid mochten missen!






                                          
                                                    Aan de voorkant is het al niet anders.

Gelukkig is het binnen lekker warm.

Wat ik wel zwart/wit inzie is ons ritje zaterdag a.s. naar Limburg, want hoe mooi de sneeuw er van achter het glas ook uitziet, hou ik helemaal niet van het rijden erin.
Nog maar even de weersverwachtingen afwachten.

Gisteren heb ik mijn pakje voor de Kerstruil op de bus gedaan. Ik moest het naar iemand in België sturen en wat schertst mijn verbazing, ze heeft het vanmorgen al ontvangen!
Dat is dus supersnel; mag ook wel voor die portikosten!!, je zou het er bijna zelf voor kunnen brengen!
Maar ja,  je moet dan ook nog weer terug.
Al met al dus een pluim voor de TNT, vooral met dit weer.
Ik hoef me dus geen zorgen meer te maken of het wel of niet aankomt, kort of lang duurt enz.

Prettige dag verder, groetjes Sylvia.

NB: Zien jullie op de achtergrond het kussen in de fauteuil? Gemaakt van gordijn/meubelstof stalen.

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto's en ja heerlijk warm op een kleed liggen is beter dan koud buiten en wat een mooi kussen heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige sneeuwbeelden hé.
    Je pakketje is inderdaad in sneltempo terplaatse geraakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Sylvia je kussen ziet er mooi uit.En geef de katten eens ongelijk lekker warm binnen liggen en de buik vol.Ook hoop ik dat het weer zaterdag wat beter voor je zal zijn zodat je toch nog naar Limburg kunt.Groetjes en een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie plaatjes van binnen en buiten. Mooi is dat kussen, zeg. Hopelijk wordt het beter weer en zijn de straten weer schoon voor het ritje naar Limburg.
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. The aims of acne treatment are to prevent new spots forming, to improve on acne treatment already present, and to prevent scarrings.

    cheap nolvadex

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...