DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

vrijdag 17 december 2010

Kaarsjes aan... in deze donkere dagen voor Kerst.

Terwijl iedereen druk is om in deze donkere dagen wat licht en vrolijkheid in huis en tuin te brengen, is er voor onze familie een kaarsje uitgegaan.....


Mijn enigste zus is vorige week donderdag onverwacht overleden, slechts 60 jaar geworden.
Vorige week dinsdag kregen we te horen, dat ze ernstig ziek was, die akelige ziekte al vergevorderd in haar lichaam. Daar is ze in feite niet direct aan overleden, maar aan een longembolie.
Dat is zo schrikken, dat je het eerst niet kunt geloven...

We zullen haar heel erg missen, maar op deze manier is haar een vreselijke lijdensweg bespaard gebleven en daar mogen we dan weer een klein beetje blij om zijn.

Door alle drukte, emoties en geregel sloeg mijn hart op vrijdagochtend vroeg weer eens op hol, dus ik in Terneuzen (wij logeerden daar in een hotel) naar huisarts, spoedeisende hulp, IC om alles weer uit te lijnen! Daar zit je ook niet op te wachten.
Gelukkig mocht ik eind van de middag weer naar huis(hotel).

Nu moeten we verder, tot rust komen en alles een plaatsje geven.

Groetjes Sylvia.

10 opmerkingen:

  1. Gecondoleerd,Sylvia en ik wil je heel veel sterkte wensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gecondoleerd met het verlies van je zus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gecondoleerd. Sterkte in de komende moeilijke dagen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Sylvia ook ik wil jou en je fam condoleren met het verlies van je zus.Veel sterkte gewenst.Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lieve Sylvia, gecondoleerd met het verlies van je lieve zusje, ik wens je heel veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat moet dat verschrikkelijk moeilijk zijn voor je, heel veel sterkte! liefs, Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sylvia wat akelig, zo snel allemaal. Je zus verliezen is een stukje van jezelf verliezen. Ik wens je heel veel kracht en sterkte om dit te verwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat verschrikkelijk. En zo snel. Ik wens jou en je familie heel veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...