DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

vrijdag 27 augustus 2010

Van rommeltje naar interne verhuizing!

De jeukende "quilthanden", genoemd in het vorige blogje, jeuken nog wel, maar moeten toch nog even geduld hebben.

Ondertussen wel de handjes laten wapperen............, o.a. in het huis van onze jongste DD in Limburg, de huurder was er uit en wij hebben toen alles spic en span gemaakt voor nieuwe huurders.



Tuin gedaan, veranda gewit, gordijnen langer gemaakt e.d. en ook nog een beetje van Limburg en Duitsland genoten.


Thuisgekomen hebben we de boel m.b.t. kasten helemaal omgegooid. Kasten van beneden naar boven voor mijn werkkamer, want ik weet niet hoe het komt...,maar ik kwam opbergruimte tekort!!
Het was steeds zo'n rommeltje en ik had bijna geen tafelruimte meer vrij.



Beneden andere grote kast gekocht, dus uitruimen...inruimen, sjouwen, sorteren, stoffen, je weet wel, het lijkt alsof er geen eind aankomt.

Nu zit ik op mijn kamer dit stukje te schrijven tussen de rommel, maar de kasten staan  
en zijn grotendeels ingeruimd. De andere kant van de kamer komt morgen aan de beurt.

Al met al een hele opknapper vind ik.

Prettig weekend,
groetjes Sylvia.

5 opmerkingen:

  1. Het ziet er erg mooi uit zo! Heel herkenbaar, ik moet ook steeds ruimte vrijmaken om nog wat te kunnen doen. Dan ruim ik weer wat op en even later ligt alles weer vol. Succes ermee!
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Opgeruimd staat netjes. Je zal veel plezier hebben aan deze kasten.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er zeker opgeruimd uit en een ruimte dat je dan ineens weer hebt gewekdig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er spic en span uit! Heel mooi.
    Groetjes, Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo,dat ziet er strak uit zeg. Maar waar hangt de foto van ons aller O. nu :)?
    Wij hebben hier boven ook nog van die kastjes staan dus als je die ook nog erbij wil hebben dan kan dat uiteraard, dan is de serie weer helemaal compleet.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...