DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

zaterdag 7 augustus 2010

Mandjesblokken Guute's CW BOM.

Hè, hè eindelijk dan 2 mandjesblokken klaar.
Bij het eerste blok had ik een mandjes verkeerd om zitten, maar dat zag ik bijtijds, dus uithalen...
Bij het tweede blok had ik een mandje verkeerd om zitten en dat zag ik  al...toen het blok klaar was en ik dacht, laat ik ze eens netjes strijken, dus uithalen...!




Maar goed je moet toch wat doen!!


Toen nog maar een echt boeketje gemaakt.


 Hier kunnen ook nog aardig wat boeketjes van worden gemaakt, maar dat zal niet de bedoeling zijn.
Heerlijk nu deze tijd met al die fleurige bloeiende bloemen.
Iedereen een prettig weekend verder, groetjes Sylvia.

7 opmerkingen:

  1. Ja ja soms zijn we hardleers en moeten we het dan weer uityhalen, maar goed het houd je van de straat.............
    en een mooi boeketje heb je gemaakt,
    om nog even op je vorige logje terug te komen.
    leuk he wij waren daar ook in juni. Ook nog in Nieuw Buinen langs geweest????
    groetjes en fijn weekend Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer, dat je zoveel moest uithalen, maar ze zien er nu wel erg mooi uit. Wat een prachtig boeketje heb je gemaakt,ja, heerlijk, al die bloemen! Ja, ook ik ben twee jaar geleden al die quiltwinkels in Drenthe langs geweest, leuk, hoor!
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk je mandjes e, jammer dat je moest uithalen anders had je misschien nog een blok gemaakt.Succes verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer van het uithalen maar dat hoort er helaas ook af en toe bij. De blokken zien er mooi uit.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn mooi geworden en soms moet ik ook wel eens iets uithalen ach het houdt ons bezig zeg ik dan maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Achteruitnaaien moeten we allemaal van tijd tot tijd hihi! Maar laten zitten is ook geen optie toch? Mooie blommen joh! Groetene, Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I like those little baskets. The handles are different.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...