En niet alleen in Zeeland, ik weet wel zeker dat héél Nederland uitkijkt naar koeler weer.
Normaal gesproken is het aan de kust vaak frisser, maar afgelopen nacht was het 5 graden warmer dan b.v. in het midden van het land. VRESELIJK....! We zullen nog even door de zure appel heen moeten bijten.
En wat doe je dan zoal binnenshuis, vooral rolgordijnen omhoog/omlaag regelen, ramen open en dicht en dan moet je je vooral niet opwinden over de hitte, want dat helpt niets.
Verder hou ik me rustig! Wel is mijn huis verkocht onder voorbehoud van financiering, maar dat schijnt wel goed te zitten volgens aankoopmakelaar. Kopers hebben al advies voor hypotheek e.d. Eergisteren is de taxateur ook al geweest.
Ik ben blij dat ik al een hele poos drastisch aan het opruimen ben en dat mijn schoonzoon en kleinzoon de inhoud van garage en schuur hebben meegenomen en bij hun thuis alles hebben uitgezocht.
Laatst heb ik mijn kookboeken en ander boeken uitgezocht en de meeste naar de Kringloop gebracht.
Hier in mijn brocante kastje heb ik een aantal boeken opgestapeld, die ik wil houden.
![]() |
| ©Sylvia Quilts |
Af en toe haak ik een Granny square en probeer ik de manier uit hoe ik ze aan elkaar wil zetten.
![]() |
| ©Sylvia`s Quilts Het wordt toch maar een plaid! |
Op mijn werkkamer maak ik geen rommel meer, het is er nu zo opgeruimd !
Mijn dochter uit Amstelveen was er een paar dagen en zij ging beladen met dozen terug, die ze bij een kringloopwinkel bij haar in de buurt af zou afgeven.
Nu maar weer eens mijn terras nat maken voor wat verkoeling!
Groetjes Sylvia.


Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.