DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

donderdag 10 februari 2022

Verder met de Courthouse step blokken.

In oktober vorig jaar, maakte ik deze foto al van de blokken, die ik klaar had.

ꀇSylvia`s Quilts

 

Van de week heb ik er nog één bij gemaakt en toen kreeg ik een ander idee om ze te gebruiken!

Ik kwam in mijn rode voorraad lade een lapje tegen, een leuk tafereeltje, een beetje à la Toile de Jouy en vond dat ik daar "iets" mee moest doen. Het lapje had ik ooit gekregen van een quiltvriendin, dus wie wat bewaart heeft wat!

Dan krijg je ineens weer inspiratie en nu heb ik dat tafereeltje als middenstuk gebruikt en als eerste rand een gestreept stofje genomen. Dat is eigenlijk een klassieke combinatie met een Toile de Jouy.

ꀇSylvia`s Quilts



ꀇSylvia`s Quilts

Dus nu ga ik hier maar verder mee, alles op de naaimachine, dat wel. 

***

Verder heb ik een legpuzzel af met als afbeelding de boulevard van Vlissingen, waar we graag komen. Van de week was het net zo een blauwe lucht als op de puzzel toen we er liepen, maar met een bedrieglijke koude wind, dat is dan weer minder!


ꀇSylvia`s Quilts


Maar goed de dagen lengen al en je hoort de vogeltjes soms al weer fluiten!

Groetjes Sylvia.

3 opmerkingen:

  1. Wat een goed iedere. Het is echt een hele leuke quilt geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je quilt is zo mooier dan met alleen de blokken.
    Leuk deze legpuzzel van Vlissingen! Kun je deze kopen in Vlissingen? Lijkt me leuk om deze voor mijn broer te kopen die daar woonde maar nu naar Grijpskerke is verhuisd.
    De storm goed doorstaan?
    Goed weekend en groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja wat betreft de puzzel hier in Vlissingen te koop, weet alleen niet in welke winkel, ik heb hem met Kerst kado gekregen van mijn dochter en schoonzoon.
      Wij hier geen stormschade, maar ik werd helemaal gestoord van de fluitende wind om het huis!
      Groetjes Sylvia.

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...