DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

zaterdag 26 juni 2021

Nog een keer twinkelen!

Laatst was ik mijn kamer aan het opruimen en van tijd tot tijd wissel ik de quilt die bovenop de standaard in het zicht mag hangen. 

 
©Sylvia`s Quilts

Hier hangt de AWS bovenop.

En toen had ik de Twinkle twinkle wéér in mijn handen, waarvan alleen het middenstuk is doorgequilt.

©Sylvia`s Quilts

In 2019 met veel plezier gemaakt via Het Klossie! Maar vanwege klachten aan mijn handen niet meer verder doorgequilt!

Zonde dacht ik, ineens kreeg ik de geest zogezegd en ben de rest met de machine door gaan quilten. Misschien niet volgens "quiltregels" voor zover die bestaan...., maar beter een AFFO dan jarenlang een UFO.


©Sylvia`s Quilts
                                                      
©Sylvia`s Quilts


Dus voilà, hij is klaar

*****

Verder twee keer mee geweest met DH naar Limburg om een nieuwe keuken bij onze dochter te plaatsen. Het is net als patchen van alles in elkaar passen, maar wel iets vermoeiender..., maar hij staat!

Mijn courthousestep blokken vlotten daarom niet zo erg, maar de stand is nu 12 stuks

©Sylvia Quilts

De buitenste randen wippen een beetje naar voren op mijn prikbord, maar ze zijn echt recht!

En tot slot,

©Sylvia`s Quilts

©Sylvia`s Quilts

een bloemetje, hij doet het perfect!

Fijn weekend verder,

groetjes Sylvia.

2 opmerkingen:

  1. Wat goed dat je de Twinkel verder met de naaimachine hebt gequilt! Nu kun je er van genieten toch?
    Oh en de AWS....het schaamrood staat op mijn wangen!! Daar moet ik nog steeds verschillende blokken van...
    Je petunia's zijn prachtig!
    Goed weekend!
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Truus soms kan ergens "de klad" in zitten om één of andere reden. Maar toch prettig dat hij nu af is.
      Ik heb over de AWS ook bijna 5 jaar gedaan, waarvan het doorquilten het langst duurde, omdat ik daar vaak geen zin in had.
      Groetjes Sylvia.

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...