DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

dinsdag 17 november 2020

Toch nog quilt boven een bed!

 Aangezien de kleur van de muren

van

de logeerkamer uitnodigde om iets fleurigs op te hangen........

Dook ik in mijn voorraad quilts en nu hangen er maar liefst drie, op iedere muur één.






Krijgen ze na al die jaren toch nog een bestemming.

Ik vind het best leuk om er op deze manier nog eens naar te kijken i.p.v.

dat ze opgevouwen op mijn rek liggen.


Groetjes Sylvia.

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke quilts. Fijn dat ze nu hangen, fleurt de kamer echt van op.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De quilts komen mooi uit op deze muren.
    Zijn jullie al klaar met alles en gewend?
    (Kon een tijdje op verschillende blogs niet reageren)
    Goed weekend!
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja plus dat ze zo mooi uitkomen tegen die antraciet grijze achtergrond 😄

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja hoor zijn ook helemaal klaar, nu weer tijd om aan de Broderie Perse verder te gaan.
    Ben jij eigenlijk nog verhuisd?!
    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...