DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

donderdag 4 juni 2020

Ik was even van het patch-pad af, geloof ik!

En dat kwam omdat ik even niet verder kon om met de hand te naaien.
                    Plus dat ik er nog niet uit was hoe verder te gaan.         
                              

©Sylvia`s Quilts

                   Tot zover nu de stand, beetje slechte foto qua lichtinval.

                                                       
    

          En deze grote hexgonnen komen dan, na
                                                                                
         weer een rode sashing met wat applicatie bloemen er omheen.

En ondertussen kan ik melden dat we eind juni a.s. allemaal moeten geloven aan de nieuwe
versie van Blogger, kwam zojuist in beeld!!
Daar werk ik nu ook in en vraag me af hoe het eruit zal zien straks op het blog.
Toch nog maar wat oefenen...............!!



 Vanwege het mooie weer af en toe 's avonds bij Hansweert langs de Westerschelde gewandeld.

                                         Hier speciaal wat later om de zonsondergang te zien.





                                                          Er is altijd wel wat te zien.
                 


 En een zomerse bietensalade, daar kunnen we ook van genieten,
                                                                          maar
                               dan wel met onze favoriete aardappeltjes "De Charlotte"!

In de tuin begint het er ook op te lijken en vooral de bloempotten vragen wel extra aandacht met steeds de uitbundig schijnende zon.

                                       



                                 

Vandaag dan voor de verandering bewolkt en stuk frisser, mag van mij ook wel , kunnen de planten
even bijkomen!!

                                                 Fijne dag verder,
                                            blijf gezond, want dat is ondanks alle versoepelingen van de
                                               maatregelen i.v.m. Corona, toch nog steeds een dingetje!!
                      
                         Groetjes Sylvia.

Wel onrustige lay-out zo te zien!! Oefening baart kunst...........Ik heb het centreren gevonden, dan maar volgende keer.

7 opmerkingen:

  1. Ja soms heb je dat dan heb je even geen zin in lapjes omdat het gewoon even niet lukt. Ik denk dat jij daar niet de enige in bent.
    Natuurlijk moeten de handen ook wel mee werken.
    Prachtig he een zonsondergang je kunt er niet vaak genoeg naar kijken.
    Succes verder met het maken van de quilt.
    Groeten
    Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig doen we het patchen voor ons plezier, dus gaan we nu maar op ons gemak verder.
      Groetjes Sylvia

      Verwijderen
  2. Dit wordt een prachtige quilt Sylvia, je mand met bloemen is geweldig de rest past er ook erg mooi bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel! We gaan nu maar weer met plezier verder!
    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kleuren gebruik je voor deze quilt. En wat is de natuur toch mooi, prachtige foto's!!! Hoe Blogger eruit gaat zien, ik weet het niet, ben al een aantal weken niet aan het bloggen. Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik gebruik voor de blokken div. tinten zacht groen van de
    Fusions van Kaufman.
    Ooit lang geleden mijn favoriete achtergrond stofjes en waren er in "tig" tinten.
    Fijn weekend, groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi van kleur wordt je quilt!
    Ben nu meer aan het borduren en de lapjes komen wel weer.
    Kan ook zo genieten van de zon die opkomt of ondergaat.
    Goed weekend!
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...