DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

zondag 23 september 2018

Gevonden........

©Sylvia`s Quilts.
Deze sashing gaat het worden.
Met passen en meten wordt de meeste tijd versleten luidt het spreekwoord!
Klopt
en
in dit geval kan ik er nog het woord "zoeken" aan toevoegen.

Ik heb heel wat mogelijkheden voor de sashing op mijn prikbord uitgeprobeerd
zoals deze:

©Sylvia`s Quilts

en deze,

©Sylvia`s Quilts
maar ik werd er niet blij van,
zo "doods"allemaal.

Plus dat je bij een keuze er ook van uit moet gaan.
dat
je genoeg stof  voor de sashing
van de hele quilt in wording moet hebben.

Ik houd het dus bij kleurig en fleurig!
Is dat in ieder geval geregeld.

En nu weer verder,
is perfect quiltweer!

Happy Quilting,

groetjes Sylvia. 


6 opmerkingen:

  1. Leuke sashing. Heel belangrijk. Hier is het nog heerlijk warm.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige sashing, alle kleuren zitten er in van de lily-blokjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het bij elkaar zoeken is vaak lastig. Ook ik denk dat je een goede keuze hebt gemaakt. Ook de groene sprak mij wel aan. Veel plezier verder met quilten.🤗

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is de moeite waard om het te bekijken. De sashing is toch ook het "gezicht" van de quilt.
      Ik laat alle mogelijkheden altijd een paar dagen op mijn prikbord zitten en neem dan pas een beslissing.

      Verwijderen
  4. Mooi gekozen Sylvia!
    Groetjes Marijke (Superlily ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja kun je wel zeggen "Superlily", wat een succes story..!!👍💌

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...