DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

donderdag 30 maart 2017

Kleurige bedoening!

In feite valt de jelly rol van deze serie van Kate Spain
een beetje buiten mijn
"comfortzone"!

Het wordt nogal een kleurig geheel.
Sylvia`s Quilts

Maar dat kan geen kwaad bij een nieuwe lente!

Van de week naar bloemschikken geweest.

Sylvia`s Quilts.

Zie hier het resultaat!

Nu na een paar dagen heb ik voor de zekerheid
i.v.m.
allergie, maar een modificatie toegepast!
Sylvia`s Quilts.
Een beetje kaler, maar ik moet nog op zoek naar andere takjes.


Vanmorgen zijn we naar de markt in Middelburg geweest,

Sylvia`s Quilts.
Altijd gezellig met mooie gebouwen rondom.

Sylvia`s Quilts
Lekker in de zon op een terrasje genieten!

Fijne dag verder,

groetjes Sylvia.

3 opmerkingen:

  1. Oh heerlijk, zie ineens Middelburg foto, krijg bijna heimwee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een quilt met frisse kleurtjes het zal wel wennen zijn als je normaal gesproken niet met deze kleuren werkt, gek he dat wij meestal voor vaste kleuren kiezen. Middelburg de markt geweldig om te zien dat het er ook rustig kan zijn, in de zomermaanden is dat wel anders maar het is een heerlijk stad om te verkennen.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je vind dus al de rust om weer te quilten en lekker naar de markt in Middelburg. Ik was afgelopen week voor het eerst bij de Quiltster in Kerkwerve. geweldig. Waarom zit ze zo ver af van waar ik straks woon....Maar ja, je kunt niet alles hebben. Geniet verder van het heerlijke weer hier aan de zee. Volgende week begint het seizoen weer, vertellen de mensen van de horeca. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...