DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

maandag 27 februari 2017

Nog één keer dan!

Ben helemaal blij met mijn nieuwe kamer.

En is dit rek niet hartstikke leuk.

Sylvia`s Quilts

Met een gedeelte van mijn gemaakte quilts
 er op.


Kleinzoon hielp mee met opvouwen 
en
gaf regelmatig als commentaar:

"Heb je die deken ook gemaakt??!"

Ja dus!

Dan nog één keer de foto van de ene kant van de kamer.



Maar naar ik mag hopen blijft het 
volgende


 ook bij één keer

Donderdagavond tijdens de storm 
in de ambulance weggebracht
naar Terneuzen!
Meeste tijd met sirene en zwaailicht aan.
Werd een hobbelig ritje,
behalve in de tunnel ging het relatief rustig.

Weer een hartritmestoornis.
Waardeloos gedoe, vooral omdat ik dan denk:
"Het zal wel over gaan!"
Hoewel het niet prettig is.

Standje gehad, we mogen voortaan niet zo lang wachten
met 112 bellen.
Als het na een uur niet over is.....bellen hoe dan ook.

Gelijk aan allerlei toeters en bellen,
medicijn via infuus,
zuurstof al onderweg.

Na 1 nachtje op de IC was
alles weer normaal
dankzij medicijn dat elke 3 uur via infuus werd ingespoten.

Maar ja de eerste dagen er na zit de schrik er
 toch weer in pppffffffffff!!!

Ik heb het maar weer bijgeschreven
 in 
mijn medicinale LOGBOEK!

Groetjes Sylvia.


8 opmerkingen:

  1. Oh Sylvia, dat is niet fijn, je moet er echt mee oppassen. Beterschap!
    Wat is je atelier/werkkamer leuk geworden en enig die ladder/rek. Is die zelfgemaakt of zelfgekocht?
    Fijne week en rustig aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet je kamer er super uit. Echt iets om trots op te zijn.
    Sterkte met je hartklachten. Het geeft vaak ook zo'n vermoeidheid nadien, omdat je lijf uit evenwicht is geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei, wat akelig die ritmestoornis. Dan was het wel heftig dat je per ambulance naar het zkh. moest en op de IC. Het gebod zal wel "rustig aan" zijn. Ik hoop voor je dat het ritme weer normaal blijft.
    Ondertussen is jouw kamertje wel gezellig geworden. Beneden ook klaar? Leuk hoor jouw rek met quilts!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oei dat is niet mals zo'n ritme stoornis --nu eerst kalm aan en bijkomen.
    Je kamer is een heerlijke werkplek geworden en dat rek is geweldig!
    Geniet van je plek en veel quiltplezier
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I don't know you personally, only through reading your blog, which I found via Wietske's blog. I do hope you feel better soon, hart ritmestoornis can be so scary.
    All the best from Cape Town!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijke kamer heb je zo, mooi met dat rek. Wat een schrik dat je ineens weer naar het ziekenhuis moest, nu even bijkomen van alles lijkt me, beterschap, groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oei, dat is helemaal niet mooi, die hart ritme storingen. Leef je dan niet in een soort angst? Je kamer is een droompje geworden. Blijf sterk. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben weer bijgelezen. Sinds wij ook in een verkoop van ons huis, verhuizing en voorlopig wachten en huren, op ons andere huis, dicht bij onze kinderen en kleinkinderen, was ik jouw blog kwijtgeraakt. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...