DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

zaterdag 4 juli 2015

Kan niet wachten.....

tot het morgen een paar graden koeler zal zijn.

Ben vandaag amper buiten geweest!

Met de ventilator aan,
lekker verkoelend briesje
heb ik 


hier "gaten" in zitten knippen
voor de Passacaglia rosette.

Met veel geduld en vooral een goeie leesbril!


Dat is wel prettig.

Maar de temperatuur binnen, steeg helaas beetje bij beetje,
ondanks dat we alles dicht hielden!

Ik hoop alleen, dat het niet weer gaat
"donderen en bliksemen"
zoals afgelopen donderdagavond!
Toen ging het hier behoorlijk tekeer.

Ik hou daar namelijk hélemáál niet van.

Groetjes Sylvia.

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooi stofje! Ook ik wacht op koeler weer, zo komt er niets om te freubelen.
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi stofje! Ook ik wacht op koeler weer, zo komt er niets om te freubelen.
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een warmweerklusje "gatenknippen"!
    Sterkte steekjesgroetjes Anje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, al die gaten! Gelukkig is het een beetje koeler, hè, dit zullen de meeste mensen wel lekkerder vinden, ik ook. Hoewel het mij niet belet om te freubelen.
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...