DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

zondag 15 februari 2015

Mandjes verzamelen.

Ik heb de diverse mandjes,
die ik al klaar had liggen
aan elkaar gezet
voor het middenstuk.


Het is even een zoekplaatje, want ik heb de mandjes
op de AWS gespeld.
Nu ben ik het middenstuk vierkant
aan het maken.

Daarom heen komt dan een sashing.

Dan zal ik eens bekijken hoe ik verder ga.

In ieder geval komen deze blokken

met vlinders in de volgende rand.


Gelukkig kon ik nog via het "net" wat stofjes van 
dezelfde serie

 overnemen van iemand.

Dat geeft wat meer mogelijkheden, want ik heb alleen maar
nog een gedeelte van de jelly roll en een 
paar stukjes van een charm pack.
***

Vandaag weer een nieuw hoofdstuk op


DE PAPIERWINKEL EN WAT KLUSSEN

Fijne dag,
misschien kom ik één van jullie
vandaag wel
tegen op de 
Handwerkbeurs in Zwolle!

Groetjes Sylvia.

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie mandjes en wat een prachtige vlinder. Succes met de klusjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige mandjes en een lief vlindertje fladdert er bij je rond!
    Fijne dag in Zwolle

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk je mandjes en het vlinderblokje is geweldig!
    Gisteren te uitgeteld om je blog's te lezen-heb ik vandaag ook nog wat te genieten!
    Jammer dat we elkaar niet hebben gezien gisteren in Zwolle.
    Nu even áfreizen' naar Frankrijk.
    zonnige dag
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...