DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

donderdag 8 januari 2015

In de rondte werken.

Dat doe ik nu,
 cirkels tekenen
op mijn weddingring boeket quilt!


Doorquilten en weer rondjes tekenen.
Het schiet wel op,
maar het duurt me toch nog te lang!

Maar ja;

Weet je wat met mij zo "vervelend" is?
Dat is; dat ik een heleboel
blokken, ontwerpen van quilts zo leuk
vind.
Soms kom ik iets tegen, zoals
deze "Disappearring four patch"
van Kathleen Tracey.


En dan ga ik het proberen,
zo maar!
Zo leuk om te doen
 en


kijk de achterkant ziet er
door middel van
de snelle techniek
ook netjes uit!

En dat nog wel in elkaar genaaid
met de verkeerde leesbril op!

Straks maar weer vlug verder met de weddingring,
want
met dit weer mis je niks buiten
en
 hier binnen heb ik alles
op orde.
Nou ja, de ramen zouden nog gezeemd kunnen worden!
Maar dat zien we morgen dan wel weer.

Enne.... mijn blogboek van 2014
is onderweg.
Ben benieuwd.

Fijne quiltdag!

Groetjes Sylvia.

2 opmerkingen:

  1. Het mijne is ook onderweg, enig om te zien dat ik niet de enige ben! Wat een leuk blokje en nu weer veel plezier met je steekjes, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi blok. En spannend hoor dat je boek onderwg is,

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...