DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

maandag 1 december 2014

Bekende Quilt.

Allereerst wil ik twee nieuwe volgers verwelkomen.
Leuk!
**

Vorige week logeerden we 
bij onze DD in Limburg.

Daar kon ik zitten met Guute`s Antieke quilt
in mijn rug.

Hij heeft daar een goed "tehuis" gevonden
vind ik.


Ondanks de gewaagde kleur op de muur,
matcht hij goed,
vinden wij allemaal.

Van het koude weer hier, ga ik naar een nieuw hoofdstuk op


waar het nog zomer is.

Fijne dag,

groetjes Sylvia.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...