DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

zaterdag 15 november 2014

Gevonden voorwerp!

Zo noem ik het maar,
want bij het helpen
met het opruimen van de zolder
bij DD in Limburg
lag het ineens op de grond.


Goh, leuk speldenkussen zei ik.
DD: "Dat is van Oma geweest.
Als je het leuk vindt mag je het hebben hoor".

De achterkant.

Dat was niet tegen dovemansoren gezegd.

Nu staat het vlak voor mijn neus 
op de tafel
in mijn werkkamer!


Leuk als herinnering.

Vandaag ook nog even een hele andere herinnering,
namelijk
voor de trouwe lezers van:


Er staat weer een nieuw hoofdstuk op:

Van de ene vakantie naar de andere vakantie.
***

Zojuist mijn laatste steekjes gezet
aan de laatste driehoek
van de AWS.


Nu kan ik de top dus in elkaar
gaan naaien.

Ik weet nu al dat ik het Broderie Persé
vreselijk ga missen!
Ik vind `t een lekker ontspannend werkje.

Fijn weekend,
groetjes Sylvia.

2 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk, onverwachts zo'n mooie herinnering!
    Je AWS zal vast prachtig worden als hij in elkaar zit. En dan moet je weer een nieuwe broderie Perse quilt opzoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi speldenkussen en wat mooi dat hij nog van oma is geweest. En een mooi blok voor je AWS. Ik ben benieuwd hoe hij straks is.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...