DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

zaterdag 1 februari 2014

Het begin is er

van de Antique Wedding Sampler van Di Ford.
 

Blok nummer 1 in de maak!
Die kleine roze puntje zijn er op geappliceerd.
Dat vind ik nog best pittig; om mee te beginnen!
Beetje gepriegel!
Maar wel leuk om te maken.
Temeer daar Loes en Cobie van onze Bee de AWS ook maken.
Kunnen we zien hoe verschillend de blokken kunnen worden
door ander stof en kleur gebruik.
 
 
Vandaag is er ook weer een nieuw hoofdstuk op:
 
 
We blijven nog even in Normandië.
 
Het recept is "Pot au feu" en dat heb ik 
van de week gemaakt.
 
Fijn weekend,
 
groetjes Sylvia.
 
 

 


4 opmerkingen:

  1. Mooi je 1e blok van de AWS!
    Doe alleen niet zo dom als dat wat ik deed--de uitstekende punten eraf knippen toen ik het middenstuk op de ondergrond wilde vastnaaien....maar ja,het was al een weekje terug dat ik eraan had gewerkt,dus vergeten dat de puntjes uit moeten steken.
    Succes en goed weekend
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat wordt je eerste blok mooi. Ik ga er dit jaar ook aan beginnen dus ben erg benieuwd naar je ervaringen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er al heel mooi uit, wat een prachtige quilt is dat toch! Leuk, dat jullie hem alledrie maken. Wat een heerlijk recept, daar op je andere blog!
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...