DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

donderdag 7 april 2011

Nog niet helemaal happy...

inderdaad, dat ben ik nog niet met de combinatie van de stofjes voor mijn nieuwe one block wonders-quilt.
Toen alle stofjes op een stapeltje lagen, dacht ik; dat is het helemaal.
Wel een beetje "wild", maar ik dacht laat ik ook eens "gek"doen.


                                      Nu ik diverse hexagonnen heb gemaakt, zie ik het nog niet zitten.

Ik heb ze al op verschillende manieren gerangschikt op m'n "designwall", klinkt chique, maar dat is nog steeds een oud laken gespeld op een quilt!

Als troost denk ik;  het wordt wel beter als ik de hexagonnen van de zgn. "hoofdstof" heb gemaakt. Wat rustige dessins voor de kubussen erbij....wie weet!

Een andere mogelijkheid is om er twee verschillende quilts van te maken!
Nog een mogelijkheid is: er mee ophouden en alles in de kast gooien, maar ....dat doen we niet!
Dus we rommelen nog maar even door en het wordt vervolgd.....

Groetjes Sylvia.

5 opmerkingen:

  1. Niet in de kast gooien hoor, gewoon nog even doorrommelen!!Dan maak je er vast iets moois van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Sylvia als je denkt dat word niks daar komen de mooiste quilts uit.Ben benieuwd wat je er van gaat maken en als je naar je vorige kijkt dan denk ik zeker dat het je gaat lukken.Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn best heel leuk en als je ze tussen wat rustiger bloemetjes zet worden ze mooi opgenomen...
    Komt best goed...

    groet Heleni

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou ook nog even doorgaan, met die rustige stofjes erbij zal het vast wel lukken! Succes!
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou het zeker niet in de kast gooien en nog weer even lekker doorrommelen met de rustige kleuren. Dan wordt het volgens mij erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...