DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

donderdag 16 september 2010

Nog een paar stitches!!



Nee ik ben niet zo snel dat ik nu ineens een Affo heb, gezien de titel van het blogje.
't Schiet nog niet zo op met het quilten.
De stitches zijn eergisteren gemaakt door de kaakchirurg! Ik heb het eens goed bekeken, maar het zijn mooie kleine steekjes hoor, dus daar heb ik niets op aan te merken.
Zelfs de napijn, van een ontstoken wortelpuntbehandeling onder een kroon, viel erg mee. Met de voorgeschreven pijnstillers ( paracetamol met codeïne) had ik zelfs een dom aangenaam dagje relaxed op de bank!!!
Je wordt er een beetje duf van zeiden ze, nou duf.....in het kwadraat!

Ben nu weer bij de mensen hoor, met een bobbel in mijn wang, net zoals m'n opa vroeger had, maar die pruimde...tabak.

Ga nu maar weer eens wat sterren maken voor Guute CW BOM. Ik ga nu verder op de machine, schiet 't lekker op.

Ben nog steeds in m'n nopjes met mijn vorig jaar gekochte Singer.
Groetjes Sylvia.

5 opmerkingen:

  1. Veel sterkte na je behandeling en ja van die pillen wordt je idd lekker suf. Veel plezier met het afmaken van Guutes bom en verder nog beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heb je al bezoek gehad van de tandenfee?
    die woont in Amsterdam hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook in mijn nopjes met mijn singer...hahaha, ze lijken nog niet op elkaar....Wat lijkt me dat ene gedoe met zo,n onsteking, Brrr, sterkte er mee.

    groetjes, jeannet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel sterkte met de stitches in je mond, succes met je sterren.
    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel sterkte met je stitches. Moeilijk lijkt me dat, die sterren op de naaimachine!
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...