DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

zaterdag 9 januari 2010

Weersvoorspellingen.


Ik begon me net af te vragen of het hier in de polder de enigste plek is, waar het niet sneeuwt; gezien de voorspellingen. Maar ik lees op de blogs bij andere dat het bij sommige ook wel meevalt.

Ik ging extra vroeg, voor mijn doen dan, rond 10 uur boodschappen doen en ik denk dat iedereen daar zo over dacht; druk, druk, druk! Was wel koud met die wind.

Maar goed we hebben de kachel aan, katten binnen, vogels buiten voorzien van vetbollen, voor, achter en opzij van het huis, voorraadkast weer gevuld, dus wie doet ons wat. De quilt van tijd tot tijd op schoot om te quilten, want alle kleine beetjes helpen.

Er ligt hiet nog genoeg sneeuw en onze kerstversiering buiten in de boom zit er nog in, de ballen zitten aan de takjes gevroren.
De foto hierboven is niet van vandaag hoor, zo zonnig is het nou ook weer niet.
Prettig weekend,
Groetjes Sylvia.

2 opmerkingen:

  1. Ja ik was ook al vroeg vanmorgen en nu lekker achter de naaimachine en even weblogjes kijken.
    Wat is dit toch gezellig allemaal zo binnen.
    Het waait hier nu lekker en begint ook te sneeuwen.
    groetjes Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Olliebollie en ik hebben ons heel de zaterdag vermaakt met pannekoeken bakken, Halloween(?) tekeningen gemaakt compleet met pompoenen en enge poppetjes, Tom en Jerry gekeken, onder het genot van K3's nieuwe CD. En de wereld buiten werd maar witter en witter. Maar we wonen per slot van zaak ook bijna in de uitlopers van de Dutch Mountains :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...