DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

zaterdag 26 december 2009

Mysterie Kerstquilt..2002







Het kan nog net op de valreep van deze Kerst foto's van de mysterie Kerstquilt 2002 van France Patchwork. Hiermee werd begonnen in september 2002 en ik had hem met Kerst toen klaar, alleen minimaal doorgepit en ik zie dat de engelen nog steeds op "gezichtjes" wachten.

Ik weet nog wel dat de omschrijving een keer echt kletsnat was geregend, omdat ik hem in de vensterbank had liggen. In Frankrijk gaan de ramen meestal naar binnen open, dus ik had de luiken en ramen open staan en toen is het even flink ingeregend.

De vleugels van de engelen komen van zo'n kaartje kerstversiering van een hele goedkope Nederlandse supertextielmarkt.

Het wordt alweer bijna tijd om hem op te bergen en wie weet maak ik voor volgend jaar Kerst weer eens een andere.
Groetjes Sylvia.

1 opmerking:

  1. Hoi Sylvia, We zijn weer terug!!
    Je kerstquiltje erg leuk.
    Als je de beschrijving nog hebt kunnen we hem misschien wel met elkaar maken allemaal eentje voor onze eigen kerst.volgend jaar.
    groetjes Dorine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...