DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

zondag 26 maart 2017

Ineens een uur later ontbijten!

Ik heb er niet wakker van gelegen hoor,
één uurtje
minder slaap.

Maar dan zit je toch ineens
een uur later te ontbijten
en dat
terwijl we normaal gesproken ook niet
voor dag en voor dauw
opstaan.
Dus als ik nu op de klok kijk,
vind ik `t toch al aardig laat!

Gelukkig hebben we van die zelfdenkende klokken,
die regelen het voor ons,
behalve dan onze "ouwe" betrouwbare
Comtoise.

Gisteren zaten we met onze kleinzoon aan tafel.
Hij nodigde zich uit voor de lunch
en
vond pannenkoeken bakken wel een goed idee.

Hij dekte de tafel, inclusief tafelschikking!
De messen en vorken kwamen later!

Nu ik weer wat meer tijd heb, 
heb ik mijn 
Whirligig blokken
tevoorschijn gehaald.

Er wat nieuwe blokken

op de juiste plaats bijgelegd.

Een werkfoto gemaakt, 
zodat ik niet eindeloos hoef uit te zoeken
wat waar komt.

Met deze zonnige dagen heb ik ook ons terras al een beetje aangekleed.


Groetjes Sylvia.

5 opmerkingen:

  1. Leuk hoekje in je tuin. En gezellig dat je kleinzoon kwam pannenkoeken eten. Je kleurige Whirligig wordt prachtig. Ook ik vond het aardig laat, toen ik aan tafel mijn ontbijtje nam.
    Fijne zonnige dag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk op lunch bij kleinzoon dat zal lekker geweest zijn. Je quilt is vrolijk en wordt erg mooi leuk dat je daar weer mee bezig bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zal blij zijn als die idioterie van zomer en wintertijd stop gezet gaat worden.

    Gr Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik moet altijd wel een weekje wennen maar als dat alles is we doen het er maar mee. Gezellig pannenkoeken bakken met kleinzoon ik denk dat ik er morgen ook wel mee aan de slag moet als twee kleindochters komen die een dag vrij hebben van school.
    Het was vandaag echt terrasweer en dan krijg je ook wel zin om er iets mooi's van te maken toch.
    Geniet van de week die komen gaat want het wordt zomer????
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is voor mij ook altijd weer wennen aan de 'nieuwe' tijd. Gezellig, pannenkoeken, en die nieuwe blokken zijn ook mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...