DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

dinsdag 21 februari 2017

Het is zover!

De vloeren zijn klaar boven!
Zodat ik een beste stapel
 volle verhuisdozen weg kon werken.

Heerlijk hoor
en

Sylvia`s Quilts

nog leuk ook om je vertrouwde spulletjes 
weer
neer te kunnen zetten.

We misten één doos!
Een doos waar we op het laatst de ordner
met administratie,
 bank ordner
 en
ordner met de verzekeringen
hadden gedaan.

Op iedere doos van de ongeveer 85 dozen,
hadden
we duidelijk omschreven  wat er in zat
en
waar hij naar toe moest!

Laat nou dus net die ene doos, zonder omschrijving er op
ergens achteraf op zolder terecht gekomen zijn!

Dat was even zoeken geblazen voor DH!
Tig dozen verschuiven en verzetten.......!

Maar gelukkig heb ik al weer het één en ander van de
ontvangen post
 in de juiste ordners kunnen opruimen.

Het was nog best véél werk om mijn werkkamer weer in te richten,
speciaal voor DH,
je weet wel;
passen, meten, boren, schroeven e.d.

Het is er nu al weer een beetje rommelig,
want
vandaag is de vloer beneden aan de beurt.
Moet a.s. vrijdag klaar zijn.
Sylvia`s Quilts

Boven en in de garage staan
 nu
alle spullen van beneden opgeslagen.

Sylvia`s Quilts


Ik heb zelfs mijn quilts in wording
al op mijn prikbord gehangen.
Gezellig!

En nu maar even afwachten tot vrijdag a.s.
dan
kunnen we weer verder!

Voorlopig blijft het voor mij nog even:
"Kijken naar quilts"

Groetjes Sylvia.




4 opmerkingen:

  1. Heerlijk joh om stukje bij beetje je huis in te kunnen richten. Succes met de rest, je werkkamer ziet er al heel leuk uit. groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk om je spulletjes weer neer te zetten en bedenken wat je gauw weer kan gaan maken.
    Ben wel benieuwd wat als eerste door je handen komt.
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw bureau/naaitafel ziet er toch al weer gezellig uit, zo met de schaapjes erbij. En wat een mooie millefiori quilt in wording hangt daar op jouw bord! WoW! Nu nog even geduld tot ook de vloer beneden klaar is. Heerlijk vooruitzicht toch weer!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...