DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

woensdag 27 juni 2018

Heen en weer switchen.

Dat gaat eigenlijk vanzelf als het mooi weer is.
Vanuit de tuin weer een poosje naar binnen.
Ik mag niet in de zon, vanwege medicijnen die ik gebruik!
En dat is knap lastig.......!!!

Ik was zowaar weer even aan het door quilten aan mijn AWS van Di Ford.
En dan reken ik uit; nog zoveel avonden,
dan 
moet hij klaar zijn.
© Sylvia`s Quilts
In principe hoef ik nog maar één rand door te quilten
 en 
aan die kant de bies vast te zetten.

Is nog even niet gelukt!
**
Ik switch over naar de Lily`s
© Sylvia`s Quilts.
en
ik heb zowaar een Rose Star blok

© Sylvia`s Quilts
© Sylvia`s Quilts

op
de machine door gequilt.

En dan weer even alle bloempotten in de tuin  water geven
en
ook de gewone beslommeringen die doorgaan.

Elke dag krijgen we even bezoek van deze deugniet


de pup van onze dochter.

Ik heb nog nooit zo met argusogen de tuin doorgelopen als nu.
Hij neemt namelijk alles wat hij tegen komt in zijn bek.
We hebben al diverse voorzorgmaatregelen genomen, zodat hij er nergens uit kan.

Hij krijgt een strikte opvoeding en leert snel!

Ik heb ook nog een nieuwe "KOP"op mijn blog gezet,
dat vraagt ook wel wat tijd,
althans bij mij!

En dan ga ik nu een rondje wandelen
met
een shirt met lange mouwen aan!

Dan weer de bloemen water geven
dan
weer de Lily`s enz. enz.

Fijne week verder,

groetjes Sylvia.



4 opmerkingen:

  1. Heerlijk deze (verplichte) afwisseling. Ik moet ook afwisselen, maar dan ivm met mijn rug. Het quilten moet ik nog oppakken na de vakantie. Ik ben wel weer verder gaan haken aan het babydekentje. En ik moet mijn boek lezen voor de leesclub èn de tuin vraagt veel aandacht. Maar afwisselen, dat is wat ik ook doe. Lieve groet!🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik kan bv. ook niet een hele middag hetzelfde doen. Er is ook altijd wel iets anders wat moet gebeuren.
    Jij ook succes met alles.
    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook bij mij afwisseling hoor. Het gaat niet anders. Quilten is heel pijnlijk voor mijn handen. Afwisseling houdt het ook leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh de AWS!!! Die ligt hier ook nog om af gemaakt te worden maar er moeten nog veel blokken gemaakt worden.
    En ook de Lily's voor gezwicht... wil er een quilt voor kleindochter van maken.
    Sterkte met dit weer--is het mooi weer en dan moet je voor de zon oppassen!
    Veel quiltplezier!
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...