DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

woensdag 9 mei 2018

Lapjes ruilen, het is weer zover.

Ik doe al jaren mee met Ria`s lapjes ruil
(zie kolom links).

We ruilen 4x per jaar en Ria organiseert het.

Wat is er nou leuker,
dan een enveloppe met stofjes
 en een leuke kaart in de brievenbus te vinden.

Je kunt je voorkeur kenbaar maken.

© Sylvia`s Quilts.

Ik had dit keer gekozen voor "oud roze"
en
die heb ik ook gekregen.

Mocht iemand niet aan je voorkeur kunnen voldoen,
dan
is het een verrassing wat je krijgt.

Mijn gekregen lapjes gaan allemaal in de blokken
van de "Lily Challenge"
van

waar ik aan mee doe.

Ben er blij mee!

Groetjes Sylvia.

7 opmerkingen:

  1. Oh, die Lily challenge ligt zo te roepen! Al direct na aankondiging heb ik het patroontje geprint, maar ik heb me nog steeds ingehouden. Hoeveel heb jij er al gemaakt? Ik heb ook een paar jaar meegedaan met de Lapjesruil. Sinds vorig jaar ben ik gestopt. Het was zeker leuk. Fijn lang weekend! 🤗

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb nu 20 blokken af. De bedoeling is 80 stuks, maar dan heb je een 1-persoonsmaat quilt.
      Ik wil niet zo een grote quilt, dus maak ik er voorlopig 40 en dan zie ik t.z.t. hoe het verder gaat.
      Groetjes Sylvia.

      Verwijderen
  2. Heel bekend, deze lapjesruil van Ria, ik heb er ook een poosje aan meegedaan. Iedereen maakt nu die Lily challenge, volgens mij heb ik iets gemist, kon je het patroon ergens downloaden?
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Ineke,
    Als je naar de site van HetKlossie, zie hierboven , gaat,
    dan zie je bovenaan The Lily Challenge staan.
    Daar kun je het patroon dan downloaden.
    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat jij ook mee doet met de Lily Challenge! Het wordt volgens mij een groot succes.
    Heb ook een tijd mee gedaan met de lapjesruil en net als bij jou gaan veel van deze lapjes in de Lily blokjes.
    Al veel van deze lapjes gebruikt bij een quiltje van Els Feteris/Bobbin.
    Veel quiltplezier
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja zo zie je maar de lapjes komen toch nog een keer van pas!
    Succes ook met de Lily`s.
    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...