DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

dinsdag 16 mei 2017

De bloemetjes staan buiten!

Ik denk net als bij iedereen, 
na
IJsheiligen mag het
of
zou het moeten kunnen!



Sylvia`s Quilts

Nu is het zelfs warm....maar
je moet maar afwachten wat de temperatuur doet
en
laat staan
als er een regel/onweersbui en of hagel valt.
Dan is het mooie er gelijk af.
Sylvia`s Quilts

Maar ja, gelukkig herstelt zich dat wel weer.

De bloemetjes van mijn  broderie persé top zitten allemaal vast
en
nu nog de roze sashing er aan,
maar dat vlot niet zo erg.
Sylvia`s Quilts

Mijn whirligig top ligt er onder en roept eigenlijk ook om aandacht!

In de eerste week van mei was er weer de lapjesruil (zie logo in linkerkolom).
Sylvia`s Quilts

Ik kreeg weer leuke lapjes toegestuurd.

Mijn ruilpartner kon ik blij maken met witte achtergrondstofjes.
Dus iedereen weer happy.

Fijne zonnige dag nog
en
morgen wordt het zelfs nog warmer.
Toch wel even wennen vind ik!

Groetjes Sylvia.,



5 opmerkingen:

  1. Heerlijk al die mooie applicatie van je, en wat een leuke ruillapjes heb je weer gekregen. Geniet maar van de zon daar bij jou, want hier in Groningen heb ik die vrijwel niet gezien vandaag, somber en redelijk warm hier. groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt Hollands weer "fiks of niks" gewoon genieten denk ik dan maar.
    Ook van de potten met bloemen ik denk nu toch echt wel dat het met de vorst gedaan is.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Piep zalig tussen de bloemetjes , alles laten vallen en genieten maar, van bijvoorbeeld lapjes
    Knuf

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...