DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

woensdag 4 januari 2017

Ik zou bijna vergeten, mijn afscheid op de Bee`s!

Schandalig eigenlijk, 
want
ik heb twee maal afscheid genomen.

Eén keer op onze maandelijkse Bee 
en
een keer op onze wekelijkse dinsdagmiddag Bee.

Ik vond het leuk om in plaats van een Kerstkaart
een 
aardigheidje in te pakken.

© Sylvia`s Quilts

Voor iedereen een houten labeltje met 
"Thank You"
en een glitterlabel,
met dan een persoonlijke tekst er op.

"Thank You"
voor alle gezellige uurtjes,
die we met zijn allen hebben
doorgebracht.
Gewoon zoals het op een Bee gaat,
soms lachen, soms ontroerd en of bezorgd zijn.

Maar één ding was zeker,
ons aller plezier in het patchen.
Elkaar motiveren, adviseren
en
dan ook nog koffie of thee met iets lekkers er bij.

Ik mis mijn dinsdagmiddag nu al,
tussen de volgepakte dozen,
maar ik hoop op onze nieuwe stek
toch weer
wat "soortgenoten"
tegen te komen!

Groetjes Sylvia.

5 opmerkingen:

  1. Bij verhuizen hoort afscheid nemen. Dat vind ik een nadeel van een nieuw begin maar wie weet is in je nieuwe woonplaats ook een bee en kun je weer genieten van het samen bezig zijn.
    Gezellige dag
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, soms heb je dat, moet je afscheid nemen van gezellige Bee's en groepjes handwerkdames. Maar je zal vast weer een leuk groepje tegenkomen in het Zeeuwse land. En anders op het randje van Brabant?
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Afscheid nemen en opnieuw beginnen ja soms moet dat maar het zal je best lukken om ook in jou nieuwe woonplaats ook weer met dames gezellig aan de slag te gaan.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel sterkte, Sylvia, en veel geluk in je nieuwe huis met vast een heleboel leuke quilt vriendinnen!
    Liefs, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sylvia.
    Ben je inmiddels al klaar met verhuizen?
    Ik heb veel gemist de laatste week omdat ik heel erg ziek ben geweest.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...