DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

vrijdag 24 mei 2013

La Douce France?!

Was niet veel van te merken!
`s Avonds de houtkachel en de kaarsjes aan en overdag het zwembad, vergeet het maar.

Gelukkig kunnen we ons goed vermaken, oude vertrouwde plekjes opzoeken, genieten van de omgeving, waarvan een "belle vue " er wel is, maar soms beetje grijs!!
Gezellig bij vrienden eten en



 ook b.v. even shoppen in de "buurtwinkel". 

Heerlijk snuffelen op de wijnafdeling, maar.....



aan dit schap met flessen wijn zijn we maar gauw voorbij gegaan!

Natuurlijk had ik nog een boodschap te doen in de "Espace Tissus", waarvan ik vroeger ook een klantenkaart had. 
De quiltstoffen afdeling was helaas drastisch ingekrompen, maar ik ben wel geslaagd.


 Ik was op zoek naar stof voor de rand van mijn VariaHexen-top.

Nu maar hopen dat de zon zich overal nog een keer laat zien!!
Wie zit daar niet op te hopen.


Prettig weekend,

groetjes Sylvia.


2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...