DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

zaterdag 8 september 2018

We kunnen verder met de Lily Challenge.

Nadat de Klossie is verschenen,
weten
de deelneemsters aan de challenge hoe verder te gaan.

Ik heb nu eerst een paar blokken
van
4 Lily`s gemaakt
©Sylvia`s Quilts

en
ga dan de steeltjes erop appliceren.

Voor mij alweer een poosje geleden,
dat
ik met needleturnen bezig was.
Namelijk bij de AWS van Di Ford.

Het was even een beetje wennen,
maar
met de juiste leesbril op 
en 
het werk op de goede kijk afstand houden
en 
dan ook nog genoeg licht erop,
lukt het wel weer....!

 Met een pleister op de linkerduim
ging het niet zo snel,
© Sylvia`s Quilts

maar ja;
we hebben géén deadline!

En wat is het toch leuk om steeds weer al die blokjes,
gemaakt van de restjes stof,
te verwerken.
En het gekke is, het staat allemaal bij elkaar!

Dus het wordt nog wel wat!

Groetjes Sylvia.



4 opmerkingen:

  1. Leuk Sylvia! Ik was op de Klossie/Lillychallengedag in Olst. Heel gezellig. En daar lag natuurlijk ook de quilt van Marijke. Echtl leuk geworden. Maar ik ben eerst nog wel zoet met de 80 blokjes. Omdat ik nu eerst prioriteit geef aan 3 andere quilts, zal het nog wel even duren voor ik weer met de lily's aan de gang ga. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je in Olst bent geweest, helaas een beetje ver voor mij. Voorlopig de blokjes maken is ook leuk werk.
      Groetjes Sylvia

      Verwijderen
  2. Heel erg mooi en vandaag op de tentoonstelling eindelijk toch het blad gekocht. Wie weet begin ik ook nog eens aan deze quilt!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...