DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

donderdag 23 augustus 2018

Het Klossie is uit!

De meeste van ons hebben,
 dat 
  bericht al langs zien komen
ook in verband met
de ontknoping van de Lily Challenge,
die er o.a. in staat.
Dus we kunnen weer aan de slag er mee.



En deze Klossie staat o.a. ook in het teken van
het gebruik van restjes stof

EN

daar mocht ik nou een column over schrijven.

Dat heb ik met plezier gedaan en nu
 nog in het echt zien hoe het is geworden,
in plaats van 
op mijn computerscherm en op uitgeprint A4-tje!!

Ben benieuwd.

Groetjes Sylvia.


6 opmerkingen:

  1. O wat leuk dat je in het Klossie staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel benieuwd ben ik naar jouw column èn naar de nieuwe Klossie. Ik zal nog even moeten wachten tot 4 sept. Dan ga ik naar de Klossie/Lilychallenge dag in Olst. De 80 Lily's zijn nog bij lange niet af, omdat ik eerst niet wilde meedoen. Uiteindelijk 1 augustus besloten toch te beginnen.🤗

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is een prettig blok hè om te maken, gaat best snel.
      Leuk dat je naar de Lily Challenge dag gaat.
      Ik kan helaas niet in die periode.
      Succes verder.
      Groetjes Sylvia.

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...