DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

dinsdag 14 augustus 2018

Halverwege de sashing.

Zoals ik in mijn vorige post al schreef,
heb ik
de Passacaglia weer ter hand genomen.

Pietepeuterig de gaatjes opvullen in de rand.
Eigenlijk vraagt het toch meer tijd dan ik had gedacht!
Maar geduld is een schoone zaak.....??!!

© Sylvia`s Quilts.
De onderkant komt qua kleur niet goed uit de verf,
maar het kon niet beter i.v.m. de lichtval

Hier nu halverwege met de sashing
en
dan komt daar nog een bredere rand omheen.

Eerst dacht ik dat een tint donkerblauw wel goed zou staan.
Maar een stukje er naast gehangen
© Sylvia`s Quilts.

en
nu besloten dat het zwart (iets gewolkt met roze draadje!)) wordt.

Nu nog een stukje van een rosette maken om links onder op te vullen
en
dan is de rest (gelukkig) machinewerk.

Ik vraag me af hoeveel stukjes ik nu met de hand aan elkaar genaaid heb.
Als ik het zo bekijk; héél véél
en
dat nog maar voor de helft van het originele patroon.

Tot de volgende keer.

Groetjes Sylvia.

4 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...