DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

dinsdag 16 januari 2018

Na Blue Monday wat komt er dan? Andere kleurige dagen!

"Gelukkig" las ik pas laat in de middag, dat het gisteren Blue Monday was,
dus
had ik, bij wijze van spreken,
nog maar weinig tijd over om depressief te zijn!!

Gezien het weer zou je daar geen enkele moeite mee hebben.
We reden op de snelweg van Vlissingen naar huis
en
wat een storm en regen zeg!

Ik moest voor controle  Mammografie en gelukkig was alles goed.
Reden om allerminst depressief van te worden, 
misschien een beetje spannend,
dat wel.

Er was wel een reden voor ons om verdrietig te zijn;
onderweg kreeg ik het bericht,
dat
een goede vriend uit Frankrijk
`s nachts  was overleden.
We wisten dat het niet goed ging,
maar het is toch altijd weer schrikken.

Om nog even terug te komen op Blauwe Maandag,
volgens mij was
dat vroeger elke week Wasdag.
En dan denk ik aan mijn Oma die met 3 grote wasteilen in de tuin stond,
en al het wasgoed van de ene naar de andere teil zeulde.
(dus toch min of meer Blauwe Maandag!!!)
Nu kunnen we zonder al te veel moeite elke dag wasdag houden!

Woensdag; gehaktdag
die is ook verdwenen.
Het was laatst zelfs een quizvraag in "De slimste mens"!

Zondag was het zó blauw op het strand van Wemeldinge
© Sylvia`s Quilts
en vandaag
© Sylvia`s Quilts

zie ik in ieder geval hier
toch weer blauw.

***

En ik heb de derde Rose Star klaar,
ongestreken
© Sylvia`s Quilts

word ik toch ook wel weer blij van,
als ik zie hoe de kleuren uitkomen.

© Sylvia`s Quilts
Op naar de vierde.

Fijne dag verder,

groetjes Sylvia.

5 opmerkingen:

  1. vorige week was het verloren maandag, dan word er ook niet veel gedaan
    en wat de kleuren betreft, je blokken bevatten geheel mooie kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb niets met blauwe maandag enzo, dus die vlieger ging hier niet op ;-)
    Mooie blokjes weer in de maak!
    Fijne (kleurrijke) week

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die blauwe luchten op het strand waren in ieder geval prachtig!
    En wat een mooie kleuren in je 3e blok!

    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Roze zie je maar weer dat blijdschap en verdriet heel dicht bij elkaar kunnen liggen. Fijn dat de uitslag voor jou goed was. Mooie Star heb je weer gemaakt. Prachtige foto's van die mooie luchten. 🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach als de dag maar een naam heeft. Ik merk er echt niks van. lekker bezig zijn he? dan is de dag zo weer om.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...