DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

donderdag 21 december 2017

Tussen prikkend groen en glanzende ballen.

In deze tijd vind ik het heerlijk om kerststukjes te maken.
Spreekt voor zich zou je zeggen;
Kerststukjes voor kerst!

Dan duik ik in mijn verzameling dozen met kerst spullen en 
heb al voorpret voordat ik begonnen ben.
Keur dan ook nog wel het één en ander af!


Hier een niet complete  indruk van mijn creatieve middagje en avond.










Deze  laatste had ik al op de bloemschikavond van de Vrouwen van Nu gemaakt

Nog twee stukjes weggegeven, waarvan ik geen foto heb.

En daarna heb ik onze digitale kerst kaart gemaakt


Dus bij deze jullie ook prettige kerstdagen.

Groetjes Sylvia.

5 opmerkingen:

  1. Mooie kerstcreaties hoor!
    Ook voor jou en familie fijne feestdagen. Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zijn je kerststukken geworden.
    Vind het ook heerlijk om te doen.
    Ook voor jullie gezellige Kerstdagen en een voorspoedig en gezond nieuwjaar.
    Gezellige avond
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerststukjes en wat een mooie digitale kaart!
    Fijne feestdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wens jou fijne Kerstdagen toe en alle goeds voor 2018.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...