DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

zondag 10 december 2017

Sneeuw............Kerst

Wij hier in Zeeland; vallen nu ook in de prijzen, 
wat betreft de sneeuwval.
© Sylvia`s quilts

Nou ja,
(nog) niet echt een dik pak, 
maar voorlopig lijkt het nog niet op te houden.

Het is eigenlijk wel gezellig,
de sneeuwvlokken buiten,
en
binnen de kerstversiering aan.
© Sylvia`s Quilts
Hier was kennelijk ook wat sneeuw gevallen.

En ik kan me zo verwonderen over de  bloemen van de Amarillys
© Sylvia`s Quilts
hoe kan zoiets toch zo bloeien.
Prachtig!

Gisteren was hier in het dorp de kerstmarkt.
Kleinschalig, maar niet minder gezellig.

Hier een gedeelte van de kerststukken op de kraam, 

© Sylvia`s Quilts
die 
de Vrouwen van Nu ieder jaar maken en verkopen.

Dit jaar heb ik er ook aan meegewerkt.
Dat was donderdagochtend j.l. erg gezellig,
 zet twaalf dames in een schuur,
doe je bodywarmer aan 
en 
pak uit de voorraad wat je nodig hebt om een stukje te maken.

De voormalige bakker uit het dorp,
(in dat pand woont mijn dochter nu),
trakteert de dames dan op zelfgebakken appeltaart.
Smaakte heerlijk!

Behalve de kerst markt gisteren,
hebben DH en ik een gedeelte van de rechtstreekse uitzending van de
kerkdienst ivm het overlijden van Johnny Hallyday gekeken.

Wat een mensen waren er op de been,
maar ja hij was daar ook een groot idool!
Wij hebben ook vele avonden genoten op tv van zijn concerten.

Nu maar weer eens verder met de 3de roze star.

© Sylvia`s Quilts

Dit is nummer 2 die klaar is,
maar
nog niet gestreken.

Fijne zondag en ga niet de weg op,
als `t niet nodig is!

Groetjes Sylvia.



2 opmerkingen:

  1. Prachtig blok! Maar jullie prachtige kerststukjes zien er ook geweldig uit. Leuk hoor, sneeuw voor jullie in Zeeland!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zal ik een beetje sneeuw naar jou sturen want hier valt er heel veel uit de lucht.
    Leuk en gezellig al die dingen in de December maand.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...