DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

vrijdag 27 oktober 2017

Helpdesk gevraagd???!!


Deze post kan ik eigenlijk verwijderen want de oplossing is gevonden.
Dankzij de aanwijzingen die te vinden zijn op een forum.

Het zat dus in de "indirecte cookies en sitegegevens blokkeren",
die moest ik uitschakelen.

Helemaal happy nu.
Ik heb het gecheckt bij mijn vorige post en het antwoorden lukt.

Máár nu ben ik mijn volgers "kwijt"!
****************************************

Ik kan op mijn eigen blog niet reageren op de reacties middels "antwoorden"
en
laatst had ik het ook bij iemand anders toen ik daar wilde reageren.
Bij andere blogs gaat het weer wel!

Ik typ mijn antwoord/reactie in, kies mijn 
Google profiel,
log in
en klik op publiceren.
Dat lukt dan niet en krijg ik weer waar ik begonnen was,
een blanco veld om te antwoorden.
Geleend van internet, maar ik ben bang dat het waar is!

Ook valt me op, dat ondanks het feit dat ik ingelogd ben, er rechts boven in de balk bij mijn blog
toch inloggen staat,
terwijl er normaal gesproken je ingelogde account staat.

Misschien is er iemand die héél slim is
of
het gewoon weet!
Ik heb al van alles door zitten lezen,
maar ik denk dat mijn kennis te kort schiet.

Het stomme is dat ik via mijn mobiele telefoon iedereen kan antwoorden via de mail.

Ik hou me dus aanbevolen voor advies....?!?

Fijn weekend in ieder geval,
groetjes Sylvia.


5 opmerkingen:

  1. Sorry Sylvia, ik weet niet hoe of wat! Hopelijk komt er een reddende engel *Ü*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je ziet het Ineke het probleem is opgelost, dus dan kan ik denk ik ook weer bij jou reageren.
    Ik heb de uitleg hierboven omschreven.
    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig tekstje op het tegeltje, helaas ook bij mij maar al te vaak waar....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daarom heb ik een hekel aan computers ,quilten is veel leuker.

    Gr Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Er komen meldingen op een forum uit allerlei landen, dat de "volgers" kwijt zijn sinds van de week.
    Gelukkig heb ik dus niets fout gedaan....(haha!).
    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...