DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

zondag 22 oktober 2017

De eerste ster is af.

Een begin van de Rose star quilt
©Sylvia`s Quilts.
Dit is de eerste die af is.

En ik vind mezelf altijd zo "vervelend"
als
ik aan een nieuwe top ben begonnen.

Dan vraag ik me constant af,
vind
ik dit wel leuk worden?
Poeh dat stofje staat niet en die ook al niet!
Moet toch gek gaan met stapels en stapels stofjes,
 als er niets bij elkaar past!

Ondertussen brainstorm ik om aan iets anders 
te gaan beginnen!

Maar dan zeg ik tegen mezelf:
"Gewoon doorgaan"
het komt wel goed.
©Sylvia`s Quilts

Dus hier is dan blok 2 in de maak.
Enne ik heb toch nog maar een paar lapjes
 van 
Jo Morton`s serie Reflections er bij gekocht!

Dan moet het toch lukken.

DD is op vakantie, dus de kat is alleen thuis!
©Sylvia`s Quilts.

Wij wonen dichtbij elkaar, dus verzorgen wij hem.
We blijven af en toe
ook even verplicht" bankzitten",
zodat hij op schoot kan!

Was vandaag echt quiltweer!
Maar wij kregen bezoek van een vriendin uit Frankrijk
en
dat was erg gezellig om weer bij te praten.

Vanavond maar wat steekjes zetten als we naar de finale
van "Heel Holland bakt"
kijken.
En dan zien we al dat lekkers weer voorbij komen.........vreselijk!

Groetjes Sylvia.

8 opmerkingen:

  1. Inderdaad gewoon doorgaan!!
    Het zal zeker weer prachtig worden,..
    Zo leuk een nieuw project!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gewoon stug doorgaan, want het wordt zeker mooi!!! Uiteindelijk ;-).
    Succes met de verder steekjes van deze quilt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk toch om aan een juryleden quilt te beginnen. Gewoon doorgaan. Jouw kleurkeuzes zijn altijd hief, dus hier zal het ook wel goed mee komen. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sorry, mijn tekst niet gecontroleerd! Juryleden?....moet zijn nieuwe en hief?.. moet zijn goed. Ha, ha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb jullie allemaal per e mail al antwoord gestuurd, omdat het hier niet lukte.
      Zie mijn volgende post om hulp. Maar misschien heb ik het gevonden, dus dit is een test.
      Groetjes Sylvia.

      Verwijderen
  5. Soms /vaak zijn we te kritisch op ons eigen werk. Gewoon doorgaan hoor want het komt best goed.
    Gezellige dag
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twijfels over stofjes en kleurtjes in een quilt wie kent dat niet? Nou ik ook hoor maar als het dan klaar is valt het meestal reuze mee en denk je "heb ik mij daar druk om gemaakt".
    Het is een mooi blok geworden hoor.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Volgens mij gaat het helemaal goed komen met je Rose Star quilt, je eerste blok is erg mooi geworden op naar de volgende.

    Groeten Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...