DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

donderdag 14 september 2017

Vanaf 1 opnieuw beginnen.........

maar wel met een cijfer er vóór!

Sylvia`s Quilts

Nu alweer drie dagen geleden.

Even voor de duidelijkheid,
het is 71 jaar en heeft betrekking op mijn leeftijd!

A.s. weekend maken we er een feestje van met zijn allen.

De draad van de Passacaglia ook maar eens 
opgepakt.
Ik heb nu twee avonden zitten naaien,
om

Sylvia`s Quilts

Sylvia`s Quilts

de ontbrekende stukjes aan de randen 
op te vullen.

Maar het gepriegel met al die puntjes
vraagt wel veel inspanning
van je vingers.
Dat voel ik nu al weer.

Maar goed het is gelukkig geen aangenomen werk!

Groetjes Sylvia.




5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met jullie elfde jubileum.
    Succes met de steekjes en een gezellig feest.
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah inderdaad ik werd ook een beetje op het verkeerde been gezet.
    Maar je schreef al dat jullie 51 jaar getrouwd zijn dus ik vond het al een beetje vreemd.
    Niettemin van harte en geniet van het komende weekend. Heerlijk met z'n allen......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...