DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

maandag 4 september 2017

Nieuwe ideeën beginnen te borrelen!

En dat mag nu van "mezelf" !!

Kijk de whirligig top is klaar,
ligt
opgevouwen op het kastje.
Ik ben bezig met de achterkant op maat te maken.

De broderie perse met Le Bouquet Francais stofje,
 wacht nu nog op een blauwe simpele rand.
Is al druk genoeg zo.

De Passacaglia hangt daar maar te hangen,
al
een hele poos.
Dus binnenkort de ontbrekende stukjes aan de zijkanten
er aan zetten.
Ik maak hem namelijk niet groter dan zoals hij nu is.
Gelukkig heb ik de stempeltjes weer gevonden.
Die had ik bij de verhuizing goed op/weggeborgen!

Nu nog even het "menu du jour"
dagmenu,
op het bord schrijven.
(grapje!!) 

Ik vind het steeds zo moeilijk om goede foto`s te nemen.
Door lichtinval van buiten, en/of verlichting,
die ik aan en uit doe om te proberen wat het beste is,
moeten we het met deze maar doen.

Groetjes Sylvia.

1 opmerking:

  1. Mooi hoor jouw quilts. Een Millefiori quilt staat ook nog op mijn Wim-lijst.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...