DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

woensdag 20 september 2017

Misschien een beetje zeer aan de ogen?

 Mijn Whirligig is klaar.
Sylvia`s Quilts

De achterkant is op zijn zachts gezegd nogal
kleurig!
Maar de voorkant is voor mijn doen ook gewaagd
dus
deed ik er bij de achterkant nog een schepje bovenop.
Sylvia`s Quilts
Voilà .....!!!

Ik heb er een "coverlet" van gemaakt en
dat vind ik eigenlijk een chique woord
 voor 
niet willen doorquilten.......! 
Dus daarom is hij zo snel klaar!

Voor het nieuwe project,
had ik in gedachten om eens iets te maken
 met maar één malletje.

Laat ik dat nou tegen komen in een boek

Sylvia`s Quilts
dat
ik al heel lang heb.

Je moet, vind ik bij een afbeelding
 van een quilt altijd even 
er doorheen kunnen kijken.
Sylvia`s Quilts
De kleuren op de foto vind ik niet mooi
en
nu ben ik lekker bezig om stofjes 
in kleuren die ik mooi vind
bij elkaar te zoeken.
Sylvia`s Quilts

Heerlijk is dat,
alles overhoop halen,
bij elkaar leggen, 
kan dit wel of niet,
dan vergelijken, goed of afkeuren.........

Vorige week naar 
in Heinkenszand gereden 
en
de stempels voor de mal
"de vlieger"
gekocht.
Er zitten 3 "vliegers" in één verpakking
in div. maten van groot naar klein.
Ik gebruik de middelste maat.

Gelijk maar alvast een beginnetje gemaakt!
Sylvia`s Quilts
Dus voorlopig ben ik weer onder de pannen,
met een handwerkje!

De broderie perse moet ik dubbelen 
en
de Passacaglia zit weer even 
in de wacht!

Groetjes Sylvia.


5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke top wordt dat, allern met alleen maar vliegertjes, dat zou je niet verwachen wanneer je de foto ziet.
    Heel erg leuk
    Groet Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk toch weer een Affo! Het lijkt me een leuke quilt met dat ene malletje. Ook wel eens makkelijk toch? Een keer iets eenvoudigers.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat grappig. Ik heb m ook zo gemaakt. Alleen kwam ik het tegen op Pinterest.
    Veel succes met je vliegertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk, een AFFO! Mooi is het geworden. Succes met je nieuwe projecten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is toch gewoon heel erg mooi geworden lekker frisse kleuren.
    De winter staat voor de deur dus altijd leuk om aan iets nieuws te beginnen.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...