DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

woensdag 3 mei 2017

De bloemetjes buiten zetten...

daar wachten we nog maar even mee,
tot
na de IJsheiligen.
Sylvia`s Quilts
Voorlopig mogen ze nog even wennen
in de schuur
en bij mooi weer al een poosje buiten.

Ik ben ook maar weer eens met mijn andere bloemetjes
aan de slag gegaan.
Sylvia`s Quilts

Nog één klein stukje en alles zit vast.

Sylvia`s Quilts
Zelfs aan de achterkant vind
ik
het er leuk uit zien!

Sylvia`s Quilts

 De strook kan dan aan het middenstuk gezet worden
en dan
een roze rand om het geheel.
( De echte kleuren komen niet zo goed uit de verf op de foto!)

Vervolgens maar eens bedenken hoe ik verder zal gaan!

Dat is toch wel het handige ervan als je zelf iets verzint,
je kunt
alle kanten op!

Fijne dag verder,

groetjes Sylvia.



7 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ja ziet er gezellig uit en leuk om te maken, dit keer met de naaimachine!
      Groetjes Sylvia.

      Verwijderen
  2. Heerlijk je eigen creativiteit. Het wordt mooi!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel!
      Welkom thuis,`t is hier wel een stuk frisser hè?!
      Ook wel eens lekker, ik weet het uit ervaring toen onze DD op Cyprus woonde, was `t zó warm!!
      Succes weer met al de werkzaamheden, ziet er weer prima uit.
      Groetjes Sylvia.

      Verwijderen
  3. je kunt inderdaad maar beter even wachten met de bloemen buiten. Bij mij is jammer genoeg de Camelia bevroren. Heerlijk he om met een eigen werk bezig te zijn en te doen wat je leuk vind.
    Veel succes.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jammer van de Camelia, die zijn nogal vorstgevoelig hè?
      Ja hoor weer eens lekker bezig zijn, van tijd tot tijd, met de bloemetjes en lapjes.
      Groetjes Sylvia.

      Verwijderen
  4. Ha Sylvia, wij zijn gisteren terug van een vakantie gekomen. Vandaag begonnen met het lezen van alle blogs die ik heb gemist, want mijn iPad werkte niet op Cuba. Wat een nare ervaring met jouw darmen, maar gelukkig gaat het nu weer goed met je.
    Leuk hoor, die stack and wack blokken. Ik heb met die techniek ook nog een UFO liggen. Komt een keer aan bod, omdat ik steeds een UFO erbij oppak.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...