DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

woensdag 19 april 2017

Vrolijk Pasen??!


Laat ik het zo zeggen;
daar
hoop ik volgend jaar op.

Het was wel een feit dat de kinderen en kleinkinderen er waren (erg fijn)
om
mij in het ziekenhuis te bezoeken.

Vorige week `s nachts naar HAP vanwege vreselijk pijn in buik.
Diagnose: nierbekken ontsteking>penicilline kuur.
Pijn werd erger en moest overgeven; naar huisarts: waarschijnlijk blindedarmontsteking!
Naar spoedeisende hulp, daar werd gelijk van alles onderzocht, echo e.d.
Diagnose verkleving of draaiing dunne darm.

Opgenomen op de acute spoedopname afdeling,
waar
gelijk begonnen werd met voorbereiding CT scan darmen.
De volgende avond om half twaalf werd ik geopereerd.

De chirurg belde DH`s nachts dat de operatie was geslaagd.
We hadden geluk dat toen hij de verkleving/draaiing los maakte er
toch nog langzaam doorbloeding op gang kwam.
Dus er hoefde géén stukje tussenuit.

Kort samengevat geen Vrolijke Pasen dus.
Voorlopig kan ik géén injectienaald, enge slangetjes ed meer zien!!
Nu maar verder herstellen.

Wie weet krijg ik dadelijk toch nog weer zin om een steekje te zetten.

Het is hier prachtig zonnig weer, wel fris uiteraard,
maar met
de zon er bij,
dat
 maakt je toch wat vrolijker.

Groetjes Sylvia.






10 opmerkingen:

  1. Wow wat een heftig verhaal, maar gelukkig dat ze er op tijd bij waren en er niets uit hoefde! Nu rustig herstellen en alleen genieten van steekjes met je eigen naalden! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt en leuke woordspeling m.b.t. de naalden!!
      Ik prik liever zelf in mijn vinger!
      Groetjes Sylvia

      Verwijderen
  2. Van harte beterschap gewenst en hoop weer snel aan de slag met naald en draad!!!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is wel schrikken geweest, fijn dat er snel een diagnose en behandeling was. Heel veel sterkte gewenst en van harte beterschap. groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel, ik hoop dat het met jou ook al beter gaat.
    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje, wat een ellende ineens, wens je een spoedig herstel en dat je zin gauw weer terug komt in naaldjes prikken.
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O jakkes wat een ellende! Ik hoop dat je spoedig hersteld bent en lekker onder een quiltje weer met de lapjes bezig kunt! Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat was weer schrikken en geen leuke Pasen voor jullie.
    Hoop dat je nu alles hebt gehad en het jullie alleen nog voor de wind gaat.
    Spoedige beterschap en weer zin om met jouw lapjes verder te gaan.
    Zonnige dag
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...