DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

woensdag 15 maart 2017

Even naar De Quilterie..........

Ja, gisteren dacht ik, nu ga ik daar een kijkje nemen.
Was ik al lang van plan.

Jaren geleden hebben we daar wel eens voor de etalage staan kijken,
want ze waren dicht.
Maar dat was op doorreis naar Terneuzen,
waar
mijn moeder in een verzorgingshuis zat.

Nu we in Zeeland wonen is het slechts 14 kilometer hier vandaan.

Leuke gezellige winkel is het.
Boven ruimte voor workshops en Bee`s
waar
mooi gemaakte quilts hangen.
Prettige ontvangst.

En dit zijn mijn aankopen

waarvan ik natuurlijk alleen
maar
een nieuw snijmes en de Vliesofix echt nodig had!!

Maar de nieuwe serie "Reflections"
van Jo Morton kon ik niet laten liggen!

Links nog een leuk lapje van French General.



Nu ben ik bezig met het
"hogere" knip en plakwerk,
zoals ik het nu noem.
Voordat je het weet zit er meer lijm op je strijkijzer
dan op de stof.


Maar ik heb de slag weer te pakken,
het
was ook zo lang geleden dat ik er mee bezig was.

Nu maar gauw naar buiten de zon in.
Fijne dag.

Groetjes Sylvia.

5 opmerkingen:

  1. Heerlijk een quiltwinkel om de hoek!
    Gebruik je geen bakpapier om er op te leggen tijdens het strijken? Zo krijg je geen lijmresten aan je strijkijzer.
    Veel quiltplezier en een zonnige dag.
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Truus inderdaad, maar ik dacht dat ik het wel zonder kon?!
    Plus dat je het strijkijzer ook weer niet te heet moet laten worden.
    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker een leuke winkel de Quilterie. Ik ben er 2 keer geweest. En dan heb je nog de Quiltster in Kerkwerve voor je. Wel wat meer kilometers, maar ach..... Succes met je Broderie Perse. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk om dichtbij een quiltwinkel te wonen. Leuke aankopen! En je begint weer lekker te handwerken.
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie stofjes maar ook een prachtige randstof . heb je daar al een bestemming voor of is het om te aaien en voor de heb.
    Zal het adres van de winkel noteren voor als wij eens in de buurt zijn.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...