DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

zondag 28 augustus 2016

Toch maar achter de naaimachine!

Ondanks de warmte van de afgelopen week,
ben
 ik achter mijn naaimachine gaan zitten.

Op dit moment heb ik medicijnen die als bijwerking hebben,
dat
ik snel verbrand in de zon!
Smeren met zonnebrand crème dus?!

Helaas brandt die crème bij mij
er nog harder in dan de zon.
Ik heb al verschillende merken geprobeerd.
Heeft iemand nog een tip?

Dus ieder nadeel heeft zijn voordeel
in plaats van buiten zitten,
binnen aan de slag.



Mijn nog naamloze naaimachine top
 zo ver in elkaar gezet.
Het is duidelijk dat er nog meer omheen komt,
die strook hangt
 er nu nog een beetje zielig bij!


En ik dacht dat ik bij mijn naaimachine hoes nog maar
alleen de onderkant met een biesje af moest werken.
Dacht ja, maar
de bovenkant moest ook nog gedubbeld worden en vast genaaid.


Maar die is nu ook klaar.

Af en toe ook nog werken aan een Whirligig blok,
dus gewoon doorgáán
met van alles
en
nog wat.

Groetjes Sylvia.

1 opmerking:

  1. Ik kan je echt niet helpen met een goede tip. Lekker binnen blijven dus...
    Mooie werkjes tot dusver.
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...