DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

maandag 15 februari 2016

Een nieuw begin.


Omdat ik vorige week mijn top met de mandjes,
vlinders en bloemenvazen
in elkaar heb gezet,
m*o*c*h*t
ik van mezelf wel aan iets nieuws beginnen.

Ik heb al meer dan een jaar een layer cake, een paar FQ`s
en nog halve yards
in huis van de serie
Le Bouquet Francais.

Ik heb daarmee al eens drie blokken gemaakt,

en nu weet ik niet zeker of dit het middenstuk,
dan wel met 4 blokken
gaat worden van een nieuwe top.

Of het middenstuk iets heel anders zal worden met bijvoorbeeld
"broderie persé".

Ik weet wél zeker dat er om het middenstuk met 
nu nog een ??


deze vierkantjes komen.
Gewoon omdat ik daar al een poosje zin in had,
om deze op de machine volgens de snelle methode
te maken.

Zo af en toe maak ik er een paar
en
dan `s avonds wordt er weer gewerkt aan de Passacaglia.

***

Er is ook weer gewerkt aan een nieuw hoofdstuk
op


WERK LATEN DOEN

******

Fijne dag verder en Happy Quilting
of hebben jullie op maandag iets anders te doen
met 
stof?!

Groetjes Sylvia.

5 opmerkingen:

  1. Het zijn prachtige blokken en blokjes. Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. IK zou ook niet kunnen kiezen, beide zijn mooi! In ieder geval zijn het drie heel mooie blokken.
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind die 3 blokken, die je gemaakt hebt, ook zo mooi, maar ik zou het ook niet weten. Succes verder, groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd leuk om met iets nieuws te beginnen. Mooie fleurige stofjes zijn het. Ook spannend dat je nog niet precies weet hoe het gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige blokken. Ik ben benieuwd wat het gaat worden

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...