DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

maandag 1 februari 2016

Beetje bij beetje.........

Ik kan er niets anders van maken; 
want
ik kom weer met de Passacaglia op de proppen.





Hij is al weer een klein stukje gegroeid,
het zit nog niet állemaal aan elkaar.



Zie het verschil met bovenste en onderste foto.

Hier en daar moeten ook nog opvulstukjes komen.

Het groen rechtsboven is in werkelijkheid veel zachter,
ik krijg het niet goed op de foto!

*
De AWS ligt maar opgevouwen klaar
om
 verder door te quilten,
maar op één of andere manier komt het er niet van!

Toch maar eens verandering in brengen!

Dit blok heb ik een poosje geleden afgemaakt.


En voor de driehoeken heb ik
 deze sjablonen
gemaakt;
de Franse lelie
en



die krul die ik links en rechts heb gebruikt,
 was gebeeldhouwd in het hout van een fauteuil
die in de huiskamer stond
van
 het vakantiehuis in Frankrijk,
waar we in oktober j.l. waren.

***

Vandaag het hoofdstuk:

WEER VERDER

op


****

Groetjes Sylvia.



2 opmerkingen:

  1. Je quilt doet me denken aan gehaakte bloemen, mooi hoor maar wat een werk!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat wordt je quilt mooi en wat een prachtig quiltwerk in de AWS.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...