DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

dinsdag 1 december 2015

De balans opmaken!

Zo in de laatste maand van het jaar, zat ik me af te vragen wat ik nou precies
het hele jaar
gedaan had op quiltgebied.

Ik weet dat ik niet de enige ben,
die
VERSCHILLENDE projecten TEGELIJK
onder handen heeft.

En daar word ik ook helemaal niet zenuwachtig van of zo!
Alles op zijn tijd!

De AWS van Di Ford heeft een heleboel tijd opgeslokt.
Ik ben er in februari 2014 mee begonnen

en nu ben ik aan het doorquilten.


***

De top van de mandjes quilt hangt al een poosje half af,
 te hangen
op mijn kamer.


Daar zit voorlopig alleen machinewerk aan.

***

Mijn rood/witte quilt is nu bijna een AFFO. 


***

En ik heb "al"  bijna drie rozetten
gemaakt voor de Passacaglia.



***

Plus, dat ik elke maand
2 hoofdstukken heb geschreven voor

Daar moet je ook de nodige inspiratie op het juiste moment voor hebben!
Ook heb ik daarvoor oude foto`s gedigitaliseerd of foto`s van foto`s genomen.

Al met al valt het me mee!!

Maar goed, gelukkig is het allemaal géén aangenomen werk
en
zolang je het maar met plezier doet!


Ik ga nog even verder met het vastzetten van de bies
van de rood/witte quilt,
die moet nu eerst AF!!!
****

Vandaag ook weer een hoofdstuk op

GEVONDEN.

***

Fijne dag allemaal,

Groetjes Sylvia.

5 opmerkingen:

  1. Zo te lezen heb jij je tijd dit jaar goed gebruikt.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent super druk met al je mooie projecten. Leuk om eerst wat af te maken, want een affo is heerlijk, dat is echt genieten aan de muur, op de bank, of op bed.
    Net wat je zegt: alles op zijn tijd, het moet wel een hobby blijven toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige projecten, heerlijk om er zo mee bezig te zijn!!! Als je geniet van je heerlijke bezigheden, dan doe je het helemaal goed.
    Succes verder!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie dingen ben je mee bezig en ja, onze hobby gaat nu eenmaal niet zo snel. Als ik zie wat ik in een week doe met de hand....is het misschien toch een idee om het eens op de naaimachine te gaan leren. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat maak je mooie dingen... de mandjes zijn zo lief!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...